måndag 28 november 2011

Resa eller inte resa?

Jag sitter och letar efter billiga resor till Chile.
Jag kunde ju inte åka på bröllopet som jag var bjuden på, eftersom jag jobbar. Men jag kanske kan åka över jul och nyår. Sotlugg och hans pappa kan stanna kvar i ett par veckor om jag åker. Biljetten är dyr, men jag är så sugen!
Det är ett otroligt vackert och imponerande land.
Allt är så mycket - havet är så enormt, bergen är så höga, stränderna är så långa, öknen är så stor, människorna så trevliga...
Och maten är så god!!
Och lite sol på min kropp skulle inte göra skada!
:)


Estoy buscando pasajes baratos a Chile. No podía ir a la boda como trabajo. Pero a lo mejor puedo ir por Navidades y la Nochevieja. Morenito y su papá se pueden quedar un par de semanas si es que voy. El pasaje es muy caro, pero tengo tantas ganas!
Es un país tan bonito e impresionante!
Todo es tanto - el mar es tan enorme, las montañas tan altas, las playas tan largas, el desierto tan grande, la gente tan amable...
Y la comida es tan rica!!
Y un poco de sol en mi cuerpo no me haría mal!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar