måndag 6 juni 2011

Från en brygga

Storsandsjön, Vindeln, Norr :)
Sitter på en brygga vid en sjö i norr och funderar över hur det skulle vara att tillbringa somrar och helger i en stuga vid en sjö som denna. Jag älskar ju närheten till naturen och att känna lugnet.
Just nu drömmer jag om läsning på bryggan, inredning i vitt och färgglada kakfat fyllda med cupcakes a la Leila till kaffet, grillade grönsaker och saftiga köttbitar upplagda på skönt turkose tallrikar på bordet på bryggan och kvällssolen som skickar sina låga varma strålar genom ett glas rödvin som omsluts av mina solbrända fingrar.

En brygga och ett soldäck. I Norr...
Undrar om det skulle minska reslusten och öka lugnet att ha det såhär.
Undrar om det skulle innebära den harmoni jag drömmer om.
Undrar vem som skulle äta de där färgglada sockriga cupcakesen...


<3
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

  1. Jag skulle kunna tänka mig att hjälpa dig med cupcakesen...:)

    SvaraRadera
  2. Ja! Du skulle gärna få hjälpa mig med köttet, grönsakerna och vinet också! På min brygga... :)

    SvaraRadera