torsdag 2 juni 2011

Förälskelsen lever vidare...

Igår kl 05.30 stod jag med 26 trettonåringar i ett
fågeltorn vid Säbysjön.
Sedan följde en 13 km lång
promenad runt sjön i samma härliga sällskap.
Arbetsdagen var slut 8.30 :)
...bara föremålet för den passionerade lågan ändras. Nu är det juni.
Juni börjar med fem dagars ledighet som skulle ha tillbringats på Ibiza. Men det skulle regna där så vi valde att inte åka. Tänkte istället njuta av naturen, huvudstaden och ev Björkarnas stad :)

Efter ledigheten väntar en 4 dagars arbetsvecka i behaglig takt. Den avslutas med Den blomstertid och lite festligheter. Sedan följer en vecka med dubbelarbete, en med enkelarbete och sedan är det midsommar och semestern börjar. Där ligger en helt obokad vecka - men jag har inte panik! Jag har några tankar kring den men känner inte att jag måste boka in något.
Kanske blir cykelturen av, kanske stannar jag hemma och fortsätter att njuta av sommaren på hemmaplan för en gångs skull.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar