söndag 11 mars 2012

Romantisk middag... ;)

Igår åt vi middag på en thairestaurang alldeles runt hörnet. Men Sotlugg var sugen på att gå till restaurangen på "vår" strand eftersom han såg hur de drog ut lampor och ställde ut bord och stolar när vi gick därifrån på eftermiddagen, så vi gick dit för efterrätten som han hade blivit lovad.
En styck friterad glass och ett glas vitt intogs alltså med fötterna i den svala sanden, i skenet av fullmånen och kulörta lyktor och till ljudet av vågornas stillsamma skvalp mot strandkanten.

Synd bara att jag inte har en kamera som gör det hela rättvisa. Dags att spara ihop till en likadan som jag gav Linlugg i födelsedagspresent, tror jag!


2 kommentarer:

  1. Jag trodde att man kunde köpa kameror billigt i Thailand? Det är jättekul att fota ju!

    SvaraRadera
  2. Ja, jättekul! Jag ska definitivt försöka få ihop till en! Nä, elektronik är det enda som inte är billigt här.

    SvaraRadera