lördag 28 maj 2011

Finaste!!

21-åringen hämtade 8-åringen på fritids i går (fredag) och tog en runda på stan med honom.
Hon bjöd honom på middag och hjälpte honom handla present till kalaset han skulle på på kvällen och följde honom sedan dit i regnet.

Det kändes stort för mig och hade räckt som Mors dagspresent i min bok.
Men det de gjorde var att planera hemligheter  tillsammans och jag har fått instruktioner att befinna mig vid Odenplan i morgon vid halv sex på eftermiddagen. Då kommer jag att få veta vilka planer som smitts.

De är så fina, Sotlugg och Linlugg, och när hjärtat svämmar över av kärlek till dem och stolthet över dem slås jag av vilken fantastisk tur jag har. Inte bara det faktum att jag har dem och vi alla är friska och mår bra och klarar oss bra i livet, utan vilka underbara människor de är, på så många sätt.
Kärlek större än störst! 
<3 
<3 
<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar