söndag 29 maj 2011

Lyckligt lottad mamma

Sotlugg och Linlugg tog mig med på restaurang idag och jag avnjöt en grillad tonfisk med tillika grillad citron och grönsaker samt en fantastiskt god kapriscreme som jag måste ringa och be om receptet på. Jag gillar verkligen färsk tonfisk. Borde köpa hem det oftare!


Förutom den goda maten fick jag också presenter - en hel hudvårdsserie från Kanebo i dubbel reseupplaga med fin liten necessär och Elisabeth Ardens lyxiga 8 hour creme, både originalet, handcreme och ansiktscreme. Lyxigt så det förslår!


Och så fick jag ju glädjen att hänga med mina barn en hel kväll. Den ena lite jobbtrött för kvällen och den andra totalt pladdrig och ovillig att lämna talutrymme åt andra.
Men mysiga!
Och mina!
De är så fina!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar