måndag 16 april 2012

Vår och fler smycken

Det snöade i helgen och jag blev mäkta besviken!
Men idag när jag gick till jobbet sken solen och det låg bara lite snö kvar i fläckar i skogen och det kändes verkligen som vår i luften igen. Jag älskar de soliga dagarna i den här perioden, då man fortfarande blir genuint glad i hjärtat varje gång solen skiner!

Sotlugg har tagit upp sin fotbollsträning igen, och det känns att han har blivit äldre nu, när man inte behöver stressa hem från jobbet för att hinna följa honom till den, utan han kan gå själv. Tre gånger i veckan är det träning och det verkar som att han klarar sig ganska bra i laget trots att han inte varit med på ett par år. Jag har bestämt mig för att utan dåligt samvete åka ett par timmar tidigare från jobbet de dagar han tränar, för att hinna till ljusterapin innan istället för att stressa dit direkt efter. Vi gjorde så idag och det kändes otroligt skönt att slippa stressa. När man väl har bestämt sig kan inte samvetet tynga ner känslan. Tror jag...

Jag har gjort en massa nya smycken också! Några av dem fångade jag på bild med mobilen. Ska försöka ta mig tid att ta foton med kameran och ladda upp någon dag. Kameran gör smyckena mer rättvisa, med mobilen blir de lite konstiga i färgerna...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar