onsdag 18 april 2012

Nya halsband och framgång i läkningen. Äntligen!!

Turkost halsband 15
Jag har lagt ut bilder på några nya halsband nu. Jag gjorde dem i helgen men jag hann inte fota dem i dagsljus förrän i morse.
                                                                                                          Idag hade jag ingen konferens på eftermiddagen så vi hann dra direkt till ljusterapin kl 16 och eftersom Sotlugg var hungrig skyndade vi oss så mycket vi kunde och var hemma redan 18 utan att behöva ta ledigt från jobbet. Visserligen blev han inte insmord då så det kommer att ta en bra stund extra ikväll (man kan inte smörja kroppen med mjukgörande och sedan de behandlande krämerna direkt efter för då har de ingen effekt. Istället får man smörja in fläckarna med de olika behandlande krämerna och sedan den mjukgörande mellan utslagen. det är lite trixigt, men det går).
Huden har börjat svara på behandlingen nu och jag ser hur vissa utslag krymper, både i yta och tjocklek. Thailandssolen satte nog igång processer i huden som gör att ljusterapin och smörjningen verkar bättre.
Det känns så skönt och ger lite hopp om en sommar i shorts :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar