tisdag 15 maj 2012

Union Square Café Bar nuts och skärpning

Jag har slarvat med min GI-diet det senaste året. Blivit lite slö, helt enkelt. Men det har ju också gjort att jag har svällt, trots promenader och SATS-kortet.
Eller, ja...
Ärligt talat har jag ju slarvat en del med det också. Trots att jag egentligen tycker att det är så skönt - efteråt.
Och det märks, som sagt. Jag har undvikit jeans och mest burit klänning. För de är ju så sköna att gömma sig i!
Men nu kände jag att det var dags att skärpa till det, och det har jag gjort. Och upptäckt att jag faktiskt saknat det. Det är ju godare att äta GI! Och man blir piggare! Och man mår mycket bättre! Och vågen visar tre kilo ner på lika många veckor. De gamla JL-jeansen kom fram igen. Inte för att de är moderna (hur ska jeans egentligen se ut nertill nu?!), utan för att de är älskade :)
En gammal favorit fick göra mig sällskap i soffhörnan ikväll. Med extra mycket pumpafrön och bara en gnutta råsocker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar