söndag 27 mars 2011

Energi och lust

Har flyttat tillbaka klockan på köksväggen en timme :)
Vårsolen ger mig både energi och lust att få lite ordning hemma igen, att röra på mig utomhus och att göra roliga saker tillsammans med vänner. Nu börjar mina helger bli bokade, jag har börjat få ordning i vardagsrummet och snart är förhoppningsvis alla pappershögar bortstädade.
Ny lampa i vardagsrummet - i väntan på fototapeten till köket med maskrosboll-motiv (som ännu inte är beställd...)

Var på IKEA och brände onödigt mycket pengar på lampor, kuddar, tyg och annat skoj igår, efter en 90-minuters stavpromenad i rask takt och lite inredning på kompisens nyinglasade balkong.

Undrar om jag skulle orka återuppta mina 60-minuters morgonpromenader...? Ska ställa klockan och se om det går imorgon. Men ska först försäkra mig om att inte benhinnorna pajar igen. Just nu ömmar de men jag håller tummarna för att de klarar sig, annars blir det ingen träning i veckan.  Förutom nackövningarna som naprapaten gav mig i läxa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar