fredag 15 juli 2011

Den friska har många önskningar, den sjuka bara en

"Vilken tur jag har haft, vi är friska, inga allergier, inte ens ett eksem", har jag sagt i många år. Vi har verkligen varit lyckligt lottade. Nu har visserligen Sotlugg drabbats av ett elakt eksem som jag inte vet hur jag ska hantera för att det ska bli bra. Inget verkar hjälpa...

Men med tanke på alla diagnoser som ställs på barn till mina vänner och bekanta, alltifrån bokstavskombinationer till autistiska drag och t o m cancer, är vi fortfarande otroligt lyckligt lottade!
Jag kröp ner hos Sotlugg i går natt och låg riktigt nära hela natten, så glad för att jag kunde, medan en annan mamma vakade på IVA över sin lika gamla dotter som kämpar hårt nu.
Mina tankar är hos dem dagligen och jag önskar av hela mitt hjärta att de alla går hela ur det här!

<3

Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar