torsdag 24 februari 2011

Packar

Har gått mellan sängen och köket hela dagen med en fruktansvärd huvudvärk, resultatet av ett par dagars inflammation i ett muskelfäste i bakhuvudet. Piller hjälper, de ger en lite domnande känsla i bakhuvudet och nacken, men de gör mig illamående...

Nu börjar det ge med sig, dock och jag har börjat packa våra resväskor. Lillkillen får ta med sig lite av mina kkläder till Berlin eftersom hans väska inte blir full, och jag behöver mer kläder till Bergamo och Rom än vad vi tillsammans gör till Berlin.
Nu har jag ingen bagagevåg, dock, för batteriet i den dog när vi var i London i januari och alla 16 behövde väga sitt bagage men bara en hade våg. Jag har (som vanligt) inte pallrat mig iväg till någon affär där man kan köpa sådana batterier - för de är ju inte vanliga, förstås...  Om jag mår bättre om en stund ska jag gå ner till fotoaffären och kolla om de har.

Nu tillbaka till väskorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar