måndag 21 februari 2011

Dubbelt

När jag kom hem från jobbet idag hägrade soffan betydligt mer än träningen. Som tur var tog jag mig samman och pallrade mig iväg till ett baspass. Det var inte så jobbigt, så jag stannade kvar och körde ett medel direkt efter. Lika bra, ifall jag skulle slöa ihop under veckan eller få förhinder... Medelpasset var kul, men lite för mycket hopp för mina benhinnor, tyvärr. Ska kolla in ett annat medel imorgon (hoppas jag) och se om det funkar bättre.

I övrigt har vi bestämt oss för att flyga vidare från Bergamo redan på lördag, eftersom det verkar bli lite kyligt där. Rom lovar högre temperaturer och i vilket fall som helst så är ju det en stad som det alltid finns något att göra i.
Måste bara ringa Ryanair först, eftersom det strulade med bokningen. Och då vågar man inte testa igen, för om man dubbelbokar får man inga pengar tillbaka...

Och ja, just det!! Ett telefonsamtal också. Himla trevligt men det gjorde mig inte klokare...
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar