torsdag 27 maj 2010

Glad blir jag...

...av sommarplaner!




Har bokat biljetter för mig, sonen, kompisen och hennes dotter till Disneyland och ett par dagar i paris för att hinna se Le Tour av järn (eller hur man nu skriver de franska artiklarna).




Sedan drar vi till Pisa för att se il Torre som lutar och därifrån ut till kusten. Antagligen Marina di Pisa, Marina di Pietrasanta eller något annat i närheten.


Efter fem dagar där drar de hem till Sverige medan sonen och jag drar vidare till vänner i Torrevieja - haha vad kul det blev, tre torn i tre länder. Det sista inte så berömt som just torn men likväl torn. Och gammalt :)








Efter ett par veckor där åker vi hem och jag överlämnar guldklimpen i den ömme faderns vård för att dra ut på egna äventyr. En vandrande semester tänker jag mig då. Försöker komma på hur jag ska kunna kapa ett par walking-stavar till 50 com i ihopfällt tillstånd för att få plats med dem i handbagaget. Och vill tillverka band för vattenflaskor för att ersätta mina kilovikter, samt en liten packpåse i bältesformat att ha det viktigaste i på kraftpromenaderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar